وب مهر Options

Wiki Article

خود مردم این درایت، آگاهی و هوشیاری را دارند كه نگذارند اولاً كسی بر این حركت آنها سوار شود كه بخواهد ادعای رهبری حركت آنها را داشته باشد، ثانیاً با اصلاح بعضی از اشتباهاتی كه ممكن است به وجود آمده باشد جلوی سوءاستفاده بعضی از آقایان و بهانه دادن برای سركوب را بگیرند.

" تبركا اینجا آمدم ... طعم روزهای زیبای دفاع مقدس همه ما را دلتنگ می‌كند... حال آن روزها من را دچار افسردگی می كند.. هم اكنون بر ما چه می گذرد...دورانی كه پر از شور و شعف بود. دورانی كه كسی زور نمی زد صف اول باشد ، نامش در تیتر اول باشد ، همه تلاش می‌كردند مخفیانه كار بكنند، كسی نبیند كه چه كسی كفش شان را واكس میزند ، مردمی كه نداشته شان را تقسیم می‌كردند.

هاشمي رفسنجاني اصل ولايت فقيه را محور جمهوري اسلامي خواند و گفت: اگر ولايت و جايگاه رهبري آسيب ببيند نمي‌توان آينده خوبي براي كشور متصور بود.

فایل نصب این اسکریپت رو هم اضافه شده تا دیگه نخواید دیتابیس رو آپلود کنید. این اسکریپت تست شده و ۱۰۰% کار میکنه ( دانلود در ادامه مطلب … )…

پدر ارجمند ما و فرزند خدوم و فداکار نهضت و ملت "هاشمی رفسنجانی" کسی است که به دلیل نقش بی بدیل و ماندگار خویش در همه عرصه های انقلاب در بیش از نیم قرن اخیر، بیشترین سهم را از این حملات و اقدامات مخالف با شرع و قانون و اخلاق داشته است.

در این موارد باید نامه‌ای رسمی توسط دارندگان حق امضا شرکت، تنظیم خواهد شد و برای بانک مربوطه ارسال می‌شود.

StumbleUpon is een commerciële Web-site die een sociaal netwerk dat gebruikers in staat stelt om pagina's van belang wisselen voornamelijk on-line met behulp van een werkbalk beschikbaar als extensie voor Firefox, Mozilla Application Suite, Web Explorer en Google Chrome integreert. Het systeem automatiseert het verzamelen, de distributie en de herziening van intuïtief Website, waardoor de gebruiker op het netwerk te bladeren en zoek pagina's van belang satisfied een enkele klik, na de voltooiing van een eerste registratie waar de gebruiker hun gebieden van belang en andere identificeert voorkeuren. StumbleUpon kunt u ook uw interesse bewerken om meer pagina's die u interesseren ontdekken.

این نقطه خطرناكی است. لذا من از ایجاد هر نوع چالشی كه این القا رو در سطح

هر وب سایت فروشگاهی باید یکسری امکاناتی را داشته باشد. این امکانات میتوانند شامل:

به گزارش ایرنا دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام در دیدار با رییس دیوان عالی کشور و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، گفت: برخی افراد افراطی قصد دارند از رهبر و دیگران جلوتر بزنند و آرامش مردم را سلب کنند.

در اين ميزگرد در خصوص مسائل مختلف از جمله آسيب شناسي ترويج علوم انساني غربي در دانشگاه‌ها، پيامدهاي سياسي و اجتماعي تبعيت نخبگان و فعالان سياسي از نظريات غربي بدون توجه به شرايط عيني ايران، آسيب شناسي حوادث و رويدادهاي عرصه مطبوعات در دهه اخير، آينده جريانات و جناح هاي سياسي و برخي مسائل و حوادث اخير بحث و بررسي شد.

به تحلیل بنده حركت مردم، یك حركت خودجوش داخلی و درون‌زاد است و نه‌تنها ارتباطی با آن سوی مرزها ندارد بلكه برعكس بیرون از كشور را هم تحت تاثیر قرار داده است. می‌بینیم حركت سبز مردم در ایران سلطنت‌طلبان را هم خلع سلاح كرده است، منافقین را هم خلع سلاح می‌كند و آنها هم مجبورند برای اینكه محو نشوند پشت سر ملت قرار بگیرند.

محسن رضایی افزود: نحوه برخورد با مقوله " اشتباه " و موضوع " خیانت " در اسلام متفاوت است و در این زمینه نباید احساسی عمل کرد. .

در این هنگام نبوی از مجید مجیدی دعوت كرد كه پشت تربیون قرار بگیرد . او كه تقریبا بعد از شروع برنامه به جمع پیوسته بود ابتدا اعلام كرد تبركا اینجا آمده و در عرصه دفاع مقدس فعالیتی نداشته است وسپس درحالی كه لحن آرام اما غمگینی داشت مطالبی را بدین مضمون گفت :

Report this wiki page